orkar inte mer

Hur ska man förklara två dagar i sängen....två dagar då jag knappt orkat andas.....när man försöker låta livet vara som vanligt....iaf på sociala medier, att man sen ligger i fosterställning och bara gråter.....det ser ingen.....känns som att det bara matar på  med skit varje dag. Måndag 7/1 ska jag göra en arbetsträningsnatt....jag vet ju att jag klarar mitt jobb somm uska men det är så mycket annat.....fick med posten idag flera räkningar som skulle vara betalda redan.......en hade jag fixat redan, en hade jag på mig till idag men det värsta var att jag hade en faktura från transportstyrelsen som skulle varit betald igår...jag ringde dit och dom hade skickat ut den i mitten av december...vilket gör att jag får 100 kr i straffavgift och körförbud till inbetalningen registerats......Jävla Post Nord!  Varit upp till Finngruvan och kollat.....så jävla fint att bara åka rakt över....rakt ner..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0