Lycka som förändras snabbt

Vaknade i morse av ett videosamtal från mellandottern....nu var hon här prinsessan av Östra Löa....en liten tjej på 3560g och 51cm lång med mycket mörkt hår....så perfekt....tills efter några timmar då dottern skrev att den lilla hade farliga värden av gulsot och nu var det blåljus till USÖ......John hade också gulsot när han föddes men inte dom värden som lillstumpan har.....det beror på att L är 0 negativ och har fått tagit en spruta under graviditeten för att inte bilda antikroppar mot barnet som är A positiv.....men sprutan har inte varit tillräcklig och nu har mamman bildat antikroppar mot den lilla.....om värdet fortsätter stiga så är det enda alternativet att byta blod på barnet för att få bort mammans antikroppar......ska det aldrig ta slut......är det den förbannelse han gav mig.....den att mitt liv skulle bli ett helvete....men låt det då för fan inte gå ut över dom oskyldiga barnen.....det helvete jag hade tillsammns med han kan iaf inte bli värre utan han även om jag tycker att det blir för mycket ibland och faller.....men jag reser mig alltid.....men när det drabbar oskyldiga barn gör det alldeles för ont.....kämpa lilla hjärtat...jag finns här för dig.....och tänk på hur snabbt livet kan förändras....från lycka till smärta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0