Illamående

Nu har jag sovit mig igenom dom lediga dagarna så i morgon börjar helgens nattjobb....vaknade i natt strax efter att jag somnat och mådde illa....fick rusa ur sängen och in på toa och tokspydde.....blev inget mer varken under natten eller dagen så magsjuka var det inte....kan bero på att det där med mat har det blivit lite si och så med och igår åt jag en köttfärspaj som var ganska starkt kryddad....antagligen den som magen reagerade på.....är nog bäst att hålla mig till nudlar iaf. Det är ju bättre än ingenting. 
Dom ringde från fritids på fm och sa att Charlie hade spytt och dom fick inte tag på varken Lina eller Petri. Som dom misstänkte så svarade inte Lina när hon inte kände igen numret så när jag ringde så svarade hon på en gång....men det verkade inte vara magsjuka där heller för hon har inte spytt nåt mer eller mått dåligt....skumt det där. I morgon ska lilla Penny träffa mormor Sigrid för första gången och då blir det tredje gången jag är där den här veckan....men vad gör det, man vet aldrig när det inte blir nån mer gång.
Ska försöka komma i säng i tid och hoppas på att få sova utan illamående eller annat skit....har ju tre jobbnätter framför mig....kan bara bita ihop och hoppas på att jag klarar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0