bara att kämpa på

En riktig skitnatt....vaknade efter ett par timmar och det var omöjligt att somna om.....vände och vred men hade gett mig tusan på att jag inte skulle ge upp och framåt morgonen somnade jag om...lagom tills att det var dags att gå upp.....gjorde mig klar och åkte söderut, till den person som sparkar undan benen på mig hela tiden.....var ett bättre möte idag och nu är det bara att kämpa på, att visa att jag klarar det....är ledig till söndag då jag gör första natten efter ett år....spännande men lite oroligt också....men jag väljer att se positivt på det så det kommer att gå fint.....somnade en stund mitt i dan men är fortfarande supertrött så den här kvällen blir inte lång.....en ny dag i morgon med nya tag.....men först en natt förhoppningsvis fylld av fina drömmar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0