Arbetsträning

Har inte haft ork till att skriva på ett tag....mycket som hänt som tagit för mycket energi. Vi firade lilla lyckopillret som fyllde hela 7 år....min lilla bebis....så kul att alla var samlade men bara synd att jag var tvungen att åka ner till mamma så det blev så kort stund med alla. Söndagen började jag min arbetsträning på Grönboda....två nätter som både gav mig positiv energi och gav mig en smärta i benet jag inte känt på länge......postivt med vårdtagarna och kunna ge hjälp och närhet till dom som behöver det...men dessa jävla golv....flera av personalen som känner mig och vet om min operation ifrågasatte hur jag skulle klara dom golven....men nu vill min chef att jag gör det under några veckor för att se hur jag klarar undersköterskejobbet efter operationen....precis som att det sitter i mitt knä.....jag har nu gjort två nätter och sov typ 4 timmar när jag gick av för att jag var tvungen att åka ner till mamma och handla åt henne och ta reda på tvätten jag tvättade sist och ta fram rena kläder åt henne till duschen....talade om för henne att jag jobbar hela helgen så då bestämde hon att jag ska komma till henne på torsdag då det blir för länge annars......somnade tidigt på tisdagskvällen och vaknade flera gånger av att benet värkte..... sov alldeles för länge på onsdagen.....kände att jag var för trött....att det blivit för mycket på en gång, men vad ska jag göra.....bara att bita ihop och kämpa på....önskar att jag bara kunde vara och ägna all tid åt dom jag älskar....men hyran och räkningarna betalar sig inte själva.....
Är iaf glad att lilla Penny är hemma även om dom inte blivit utskrivna från USÖ....en av anledningarna till att jag orkar en stund till....det enda jag vill är att vara lycklig och glad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0