Rädsla

Så gick helgen....tre nätter med jobb och resten sova. Hade mobilen på väckning 18 på söndagen och det var nog tur för annars hade jag nog försovit mig. Lördagen hade jag mobilen på väckning 17 för jag skulle hinna fira lilla Älva som blev 3 år på fredagen. Redan 3 år sen hon kom till oss, en liten trollunge som är en kopia av sin mamma som liten och lika pratglad.
Natt ett går riktigt bra och värken kommer inte förrän vid tre fyra tiden.....andra natten kommer det tidigare och tredje natten redan när jag kommer till jobbet och vid tvåtiden är det för jävligt.....får sätta mig och vila benet efter varje boende vid rondningen....ja hur länge orkar jag, är jag bara envis och dum som fortsätter.....dom där dumma tankarna börjar dyka upp igen, speciellt när jag åker till jobbet.....så lätt det skulle vara men jag kämpar emot tankarna och låter tårarna rinna i bilen så ingen ska se nåt sen....är bara rädd för att jag inte kan stå emot en dag om det inte blir nån förändring.....självkänslan har ju varit borta länge, den slog han bort för länge sen men nu känner jag att självförtroendet är borta också....även i jobbet...är så jävla rädd att göra fel och litar inte på mig själv....saknar den fina kontakten med den finaste....är för rädd att säga fel, att göra fel.........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0