alla <3 dag

Ibland snubblar jag i livet och faller.....för det mesta så finns ingen där och tar emot mig men på nåt sätt så tar jag mig upp igen. Regionhälsan vill att jag tar kontakt med vc för när jag gjorde testen igen för utmattningsdepression så hade det sjunkit från 43 till 42 på ett år.....så det behövs nog läkare och medicinering för att det ska bli bra....såklart jag gör allt för att må bra.....så här orkar jag inte må länge till.
Ett nytt möte i morgon som förmodligen inte kommer att leda nånstans....jag har ont och inga möten i världen kan ändra på det....
Var till mamma på Usö i kväll....det blev senare än jag tänkt men så kan det bli när jag vill köra när det är ljust men ändå när det inte är så mycket trafik och det finns parkeringar på usö....ja det är inte lite krav jag har.
Skönt att se en mamma som iaf är vid gott mod och har sin humor kvar trots att hon längtar hem....återigen kom det över mig den där känslan när jag är ensam med mamma....så mycket jag vill göra för henne men att det varit så mycket enklare att vara två. Älskade söstra mi som jag saknar dig...jag är bara halv utan dig...det gör så jävla ont, den smärtan kommer aldrig att försvinna...
Alla hjärtans dag idag....vad betyder det egentligen....kärlek ska väl finnas varje dag...ska man verkligen behöva en särskild dag för det? Jag älskar er alla dagar ni som står mig nära...min mamma mina barn, mina barnbarn och den finaste....finns inget som kan ändra på det <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0