Vilsen

Vaknade som vanligt vid tretiden och fick ligga och sno innan jag somnade om. Vaknade halv tio och kände att jag inte vill kliva ur sängen...ville inte vara med...lyssnade på kroppen och tog en timme i taget....kollade på film på C-More.....Adam och Eva en barn/ungdomsfilm och Lotta på Bråkmakargatan.....tog dom krafter jag hade kvar och åkte till ica....var så jäkla rädd att jag skulle möta nån som skulle säga nåt för då brakar jag ihop...precis som när Anette gick bort så kommer tårarna utan att jag kan göra nåt....åkte upp till kyrkogården och såg att graven mamma vill ha är fortfarande ledig.....får ta det på tisdag då vi ska till fonus. Känner mig helt vilsen....vad är det jag ska göra och när....säga upp lägenheten, telefon,hemförsäkring, elen ...vad mer.....tömma lägenheten ordna med begravning....ja det bara snurrar i huvudet.....jag sa tom fel på dom sista siffrorna i mitt personnummer när jag var till fonus....ochskulle skicka ett sms med dosan till tv:n....det gör så jävla innihelvete ont...en smärta som inte går att beskriva....tur att jag har världens finaste ungar annars hade jag inte orkat mer......fb gör bara ont...kan inte säga varför men ibland kan man såra fast man inte vet det......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0