Stänger av alla känslor

Lever i en bubbla...en sån där bubbla som när Anette dog....den man är så rädd ska spricka så man måste ta itu med alla känslor. Var till fonus i tisdags med Anna,Erik, Lina och Jesper. Känns så skönt att dom är med och finns där för annars hade jag inte fixat allt det här.....sagt upp mammas lägenhet och ska vara ur till 31 december....sagt upp telefonen, elen....vad har jag glömt? Vi har rensat , sorterat och gått igenom alla saker....nu är det tippen och städning kvar....inte heller det hade jag klarat utan alla som finns med mig...jobbade tisdag natt och lyckades bryta av vindrutetorkaren på bilen när jag skulle lägga för rutan....tur att det inte var på förarsidan iaf....men såklart snöade det när jag skulle åka hem så fick lyfta upp den trasiga torkaren så jag kunde använda den hela.....måste ta tag i det i morgon, hur nu det ska gå till att hitta rätt....jag har ju köpt fel förut. Men det är världsliga saker, det finns annat att fokusera på. Begravningen är 10 januari kanske det är då verkligheten kommer ifatt.....man får inte tyngre bördor än man orkar bära....det är fan det dummaste uttryck jag någonsin hört......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0