jul

När man lever en dag i taget....när orken inte finns för mer...när man tappat alla känslor och kan inte känna mer fast man vet att dom känslor man hade innan dom finns där....någonstans ....jobbar, sover och sen är det inte så mycket mer. är tacksam att jag har mina underbara ungar som har fixat det mesta.....kört bort allt som ska bort.....städat och fixat i lägenheten....vet inte vad som händer men såfort jag kommer in i mammas lägenhet så tappar jag all energi...jag kan fan inte förmå mig att göra någonting och huvudet blir alldeles tomt. pratar med moster och är så tacksam att hon finns i mitt liv....förstår att många tycker att dödsannonsen är konstig, men hur ska man kunna involvera nån som inte funnits i vårat liv på över tjugo år? jag vet vad som hände och tycker inte att nån som inte har en aning om det ska ens ha en åsikt.....döm ingen utan att veta sanningen....jag har gjort som Jeppe och mina barn tyckte var rätt och jag vet att det var det rätta.....den dagen nån vet sanningen så kan den ha en åsikt...innan dess var bara tyst......snart är det jul och jag ska bara överleva....önskar att det var över och jag kommer att göra så gott jag kan....jobbar 23 och 25....och hade det inte varit för mina barn och barnbarn så hade jag jobbat 24 också....vill inte förstöra julglädjen för alla jag älskar så jag tar på mig masken och hoppas att den inte ramlar av.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0