En kväll med sonen

vaknade kvart i sju och väckte lilla lyckopillret....hon klädde sig och borstade håret så kollade vi på adventskalendern under tiden hon åt frukost. Klockan åtta var hon redo för att gå till skolan och väntade på tvillingarna...så fint att se dom tre gå hand i hand till skolan....ssk från Solgården ringde och sa att mamma inte har haft några klara stunder så nu är det säbo som gäller och jag gjorde en ansökan idag....fan va ont det gör....men jag får vara realist, jag jobbar ju med det här....varför ska det vara så svårt att se sanningen när det gäller ens mamma....jag vill bara kräkas och det gör så jäkla ont i magen....fick annat att tänka på när lyckopillret kom hit efter skolan och ville ha med sig Nora och Maja hem....ringde hennes mamma och det var ok så stuvade in tre glada ungar i bilen och körde hem dom till Lina....stannade en stund för en kopp te innan jag åkte till Lådan och köpte fläsk eftersom min fina son Tobias är på jobb i Guldsmedshyttan och skulle komma hit och äta....fläsk,löksås och potatis hade han beställt eftersom han aldrig får det hemma....så mysigt att ha han här.....det skingrar tankarna en stund och jag kan tom äta utan att tänka kräkas....älskar mina fina ungar, vad vore jag utan all kärlek jag får från dom.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0