älskade ungar

Fick hjälp av Erik idag att komma in på mammas konto så jag kunde äntligen betala hennes räkningar....jävla swedbank som ska ändra sina sidor så jag får panik och inte hittar nånstans. Åkte ner till Linde för att träffa äldste sonen som jobbar i Guldsmedhyttan den här veckan....så mysigt att få träffa han och kollegan Conny. Var till energikällan för att som jag trodde köpa ett årskort till badet....men som när jag skulle betala visade sig att det var en julklapp från barnbarnen........älskade ungar det var den bästa julklapp jag kunde få. Nu blir det den bästa träning jag kan få.
Hämtade Charlie i skolan idag för läraren hade ringt att hon hade ont i magen....men jag förstod ganska snabbt att det var en längtan efter mamma efter pappaveckan som gjorde ont....lilla älskade gumman jag förstår att du ville hem fort till mamma. I morgon kommer lilla hjärtat hit efter skolan för att leka med tvillingarna....återstår att se om jag får köra henne hem sen eller om det blir en övernattning ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0