31 år idag

Sovit lika jäkla dåligt i natt också....jäkla skitdrömmar som gör att jag vaknar med ångest. Klev ur sängen vid 10 och hoppade in i duschen. Idag var det ingen vanlig dag, det var 31 år sen han föddes den mest efterlängtade ungen...iaf av mig och hans två äldre syskon 10 och 12 år gamla.Det mest underbara ögonblicket när jag fick upp han på magen....det här jag hade kämpat för själv med en underbar personal vid min sida. Kärlek från första stund och kanske det är så att kärleken till sina barn är den enda sanna kärleken...jag vet inte men det finns ju en till som jag känner samma kärlek för...som vet om det....samma kärlek som jag känner för mina barn...den villkorslösa kärleken.
Åkte med Lina, Lucas och Charlie till Lindesberg och grattade Erik...en trevlig eftermiddag. 
Ska försöka komma i säng i tid och hoppas att natten inte blir som dom senaste....att jag får sova lugnt och tryggt för i morgon börjar allvaret....mycket att göra med alla telefonsamtal och uppsägningar av allt...sen ner till mammas lägenhet och tömma kyl och frys och börja rensa det som kan rensas just nu....fonus på tisdag....om det ändå vore över så man kan börja om igen...resa sig på 9 och fortsätta..tills nästa jävla smäll kommer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0