Psykopatkärringen

Var ut och jobbade en extra natt i söndags....så nu är det bara att vänta 48 timmar och hålla tummarna att jag inte spyr av den anledningen. Var tvungen att åka ner tilll mamma i går då det fattades mediciner och ögat fortsätter att krångla...hon ska till usö i morgon för femte gången på en och en halv månad.
Erik var hit och fixade nya däck på bilen, två som var helt åt helvete men nu är det ok. Åkte till hyttan och tvättade bilen också.....allt blir jag efter med när jag mår skit....jävla kärring....fy fan för den jävla psykopaten som bara  gör allt för att förminska mig och få mig att må så jävla dåligt...hoppas karma biter kärrinjäveln i arslet....vilket jag vet att det kommer att hända. Nu ska jag ha två veckor semester och dokumentera allt....sen ska kärring jäveln få det hon förtjänar....får hon fortsätta så är propavanasken nära....då orkar jag inte mer.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0