Psykopat

vad gör jag när jag är ledig....sover, vaknar och sover....tvingade mig ur sängen halv tre och gick in i duschen.....gick ut och satt mig i solen och lämnade telefonen inne på laddning en kvart....såklart hade jag ett missat samtal....antar att det är det samtal jag väntat på en vecka. Ångesten gör så jäkla ont....är som en kramp i magen och händerna skakar. Jobb i morgon, min arbetsmoral är fortfarande hög.....är expert på att vara professionell på jobbet, där visar jag inget och sen ramlar jag ihop som en hög när jag är ledig. Den smärta jag har i benet efter tre nätter är obeskrivlig....vet fan inte hur jag ska ligga....ändå ändrar den sjuka människan mitt schema till att alltid göra tre nätter....snart har hon fått mig till att göra det jag inte vill....inte vill för min mammas skull....men det finns en gräns för hur mycket man orkar. Den som fått mig att orka är den andra chefen jag har, den jag haft i tre månader och som är den bästa chef man kan ha....en underbar människa men som psykopaten vill ha bort mig från.....väntar den här veckan men sen vet jag inte hur det blir.....ätstörningarna har fått ny kraft tack vare psykopaten.....där har jag kontroll och då känns det bättre en stund....en knäckebrödsmacka idag....känns helt jävla underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0