knivar i ryggen

Haft svårt att hitta orken till bloggen....mest varit jobb och sova. Lina och Lucas var till Karlskoga på söndagen och födde fram det barn som inte skulle klara sig i livet.....en liten pojke. Ett litet änglabarn som kommer att vara en del av vårat liv ändå. Mamma har åkt ut och in till usö de senaste veckorna, har varit så sen pneumokockbakterien tog sig in i hennes öga. lins efter lins har ramlat eller hamnat fel....min lilla mamma som är så tålig med allt.....Var på Apt i tisdags efter två nätters jobb.....det där smset som jag fick förra tisdagen....det som var som en kniv i ryggen......det jag inte visat för någon men som hon tog upp, den mest underbara chef man kan ha, den chef jag skulle vilja att alla ska ha. Inte den chef som skickar sms och sticker kniv efter kniv i ryggen.....som har gjort det under flera år....men jag vet att karma kommer att ge henne vad hon förtjänar. Somnade på soffan igår och vaknade av att det gjorde helvetes ont i höger ben.....i knävecket och i vaden......har fortsatt så hela dagen....vet inte vad det är men eftersom yngste sonen behöver barnvakt i morgon så biter jag ihop och hoppas att det går bra....vill finnas där för mina ungar när dom behöver mig....ska ta med Lina på en roadtripp i morgon också så hon får nåt annat att tänka på....nu ska jag göra som jag blev rådd av den bästa ssk ......sprida salvia rökelse i lägenheten och hopps på att alla negativa energier försvinner....att dom negativa tankar jag haft försvinnner.....att jag kan vara glad för allt och alla....även för han.....den finaste som jag bara irriterat mig på den sista tiden......inte på han men på biljäveln.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0