halv utan dig

Några dagar av ångest igen...och några nätter jag kunde varit utan.  Gick ner till V för att hjälpa till där i tisdags natt och efter det vanliga så var det en boende som  ville ha hjälp....jag gick dit och möttes av ett blodbad....som den värsta skräckfilm....blod överallt så jag visste inte var jag skulle börja....hur kan man ens blöda näsblod och ställa till så innihelsike innan man ber om hjälp....ja jag vet att h*n är dement men iaf....tog en bra stund att fixa så h*n kunde komma till ro...gick ner till G och där stod fönstret öppet så det var svinkallt....skulle stänga det och slant med handen och träffade kaffekannan som flög iväg och gick i tusen bitar.....då var jag nära att gå hem och skita i alltihop....men min arbetsmoral sa nåt annat.
Idag var en av de värsta dagrna i April....den dagen då söstra mi hittades......om jag fick en enda önskan i livet så är det att hon kommer tillbaka...men jag vet att det är omöjligt så jag fortsätter att ta en dag i taget....kan aldrig mer göra det....från en timme i taget till en dag i taget är ändå ett steg....ett stort steg....jag är halv utan dig....Älskade söstra mi......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0