ännu ett slag

När man tror att inget kan bli värre, att man inte klarar mer så kommer nästa slag.....jag hämtade mitt lilla lyckopiller på skolan då Lina och Lucas skulle åka till Karlskoga på ultraljud....fick ett sms att jag skulle förbereda C på att det inte blev nåt kort taget och att det var något som var fel...kände hur klumpen i halsen bara växte och förstod att det var allvarligt. Kändes som en evighet innan L och L kom hem och dom bekräftade det jag förstått....den lilla i magen saknar skallben och har ingen chans att överleva utanför livmodern.....Är ändå tacksam att ultraljud finns så man kan avbryta lidandet för alla parter.....men jag skulle vilja ta smärtan min älskade unge känner.....allt hon måste gå igenom nu....det gör ont i mammahjärtat.
Lina ringde i kväll och sa att Charlie hade spytt....ja hon klagade på ont i magen när hon var här så antagligen är det magsjuka. Så jag åker dit halv sju i morgon och är med henne när L och L åker tillbaka till Karlskoga...jag är förmodligen redan smittad  ochatt kräkas är jag van vid.....vet inte hur jag ska gå vidare med det andra....vet bara att inget har gått rätt till, inget har följts som det ska och lögnerna har haglat....hur länge kan en psykopat få hålla på....känner att jag inte kan lita på någon och står där...ensam är stark....är inte så säker på att det är så......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0