valvaka

Sov hela natten....så skönt att inte vakna stup i ett. Lisa srev på messenger att dom skulle komma hit efter att dom varit i Storå och röstat. Blev en jäkla fart in i duschen....jag behöver sånt, när någon sätter fart på mig...annars tar allt evigheter. Vi gick igenom lite barbiesaker och annat som lisa fick ta med sig hem...så skönt att få bort en massa i gästrummet...det har stressat mig att det är så mycket grejer överallt...blir nog bra när det är klart och en massa skit kommit bort. Lisa och Rickard ville beställa pizza så det var bara att göra som dom sa.....fick iaf ner en kvarts pizza....mer än jag ätit på flera dagar iaf.....så bra när någon kommer så jag måste äta.....Lina och Lucas kom hit lite senare så vi fikade allihop....älskar att ha mina ungar här....åkte iväg och röstade när alla åkt hem....det var en kamp som jag gav mig tusan på att vinna....var bara valförättarna där när jag kom så jag tog snabbt mina valsedlar och stoppade ner i kuverten....ja såklart jag kryssade för han också innan....sen lämnade jag dom, såg att dom stoppades ner  och sen gick jag snabbt ut därifrån....hjärtat bultade så jag trodde det skulle hoppa ur bröstet....fy fan för denna ångest och rädsla för att vara bland folk....Erik skrev på messenger och sa att han ska jobba ett par timmar i natt så han sover här i gästrummet, så då kan vi se på valvakan tillsammans innan han ska till jobbet....en spännande natt blir det...får väl se hur länge jag orkar vara uppe, men jag tror att det kommer att röra om ordentligt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0