marknadshelg

Så var den här helgen slut....den som jag både längtat efter och fruktat....men den gick bra, alla ungar hemma och det var som vanligt öppet hus....kålsoppa att värma och annat till dom dom inte äter det. Bara så ledsamt att jag inte kunde gå ut på marknaden under dagen då jag visste att det inte skulle funka....det skulle göra för ont och risken att jag inte skulle kunna ta mig hem igen var för stor....så jag stannade hemma och vilade för att kunna följa med mina söner ut på kvällen.....men i efterhand så hade vi nog roligast när vi satt här hemma och berättade om våra ungdomssynder....så underbart att kunna sitta med sina barn när dom blivit vuxna och se hur lika vi haft det egentligen när vi var tonåringar, vilka jäkla tabbar vi gjorde men som gjort oss till dom vi är idag. Det där med att gå ut på kvällen är inget jag har något behov av även om det är kul att träffa människor man sällan ser annars...Blev inte alltför sent då vi alla tre efter att ha köpt langos som också är en tradition och somnade som slagna hjältar.....sov alldeles för länge även i dag och alla hade vaknat och gått ut.....som jag saknar ett helt vanligt liv.....att vakna tidigt och var pigg och glad och somna i tid på kvällen.....
Ska försöka komma i säng i tid i kväll då jag måste upp i tid i morgon och åka till ortopeden i lindesberg.....är så jävla rädd att det blir fler hinder.....att operationen fördöjs ännu mer.....då vet jag inte om jag orkar mer........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0