Fina ord och matångesten

Vilken jävla skitnatt...visste att jag skulle ha svårt att somna så jag tog en propavan...trodde jag...lyssnade på podd efter podd och var helt jäkla klarvaken...när klockan var fyra gav jag upp och gick ut i köket för att ta ett glas mjölk, det brukar hjälpa....och vad ser jag där på bänken...min propavan...jag hade alltså lagt fram den och sen gjort nåt annat och glömt den. Tog den ändå trots att klockan var för mycket egentligen för den....lyssnade på en podd och somnade efter en liten stund. Drömde så fint om han som har mitt hjärta.....tror det är tredje natten jag gör det....så fin....vet ju inte om det är så men för mig är han den finaste för att han är en fin underbar vän....det räcker så...kan nog aldrig lita på en man igen så han kan komma mig nära...kanske han kan det....jag vet inte. 
Träffade en av mina barns lärare på ica.....som jag inte sett på många år, en helt underbar lärare till den son som gav mig många gråa hår....hon sa nåt som gjorde mig så glad...hon sa: vad fräsch och fin du är vad har du gjort....ja vad svarar man på det....jag har inte ansvar för fem barn längre själv, jag kan lägga fokus på mig själv...är det det som syns kanske....vad vet jag...men jag blev glad och kände för en stund iaf att jag duger som jag är....
Det där med mat har varit rent åt helvete i flera dagar....två finncrisp och kaffe till frukost....en redbull till lunch...och en liten bit lchf pannkaka till middag.....jag vill äta mer men vet att om jag gör det så spyr jag upp det för att jag känner mig fet och äcklig.....åkte till loftet och drack en mugg kaffe också....så roligt att prata med alla fina män som som alltid är där....dom som känns helt ofarliga som män och som jag är glad med.....så skulle jag alltid vilja ha det.
I kväll skrev han igen på messenger.....jag vet inte varför han gör det för jag har inte uppmuntrat han på något sätt och han har inte gjort det förut.....nåja jag fortsätter att vara neutral och är trygg med att mitt hjärta är taget av någon annan...någon som kommer att ha det för evigt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0