Röntgen

Var till Lindesberg för ytterligare en röntgen idag.....knät ur olika vinklar och hela vänster ben för att dom ska kunna se vilken protes jag ska ha. Mår skit rent ut sagt....sån jäkla ångest och jag vet inte hur jag ska hantera den. På ett sätt önskar jag att dagarna går fort så det inte finns nån återvändo, inget att vara rädd och orolig för.....på ett annat sätt så vill jag att det ska dröja, men jag tror inte att ångesten blir mindre för att det dröjer längre....är alldeles för mycket realist för att tro nåt sånt.....så jag kämpar på med mina demoner och rädslor så kommer snart dagen då det inte finns nån återvändo och endera går det bra eller så gör det inte det och jag kan inte göra ett skit åt det. 
Ska försöka ta mig i kragen i morgon och skriva en lista på allt som måste göras.....tänka bort sängen och soffan, torka tårarna och ta fram all styrka jag kan.....
Velar fram och tillbaka hur jag ska göra för att ta mig till Linde när det är dags.....måste åka senast kvart i sex hemifrån om jag ska hinna ta prover innan jag ska vara på ortopeden klockan sju.....jag vill ju inte ha bilen på parkeringen för länge och bussar funkar inte....jag har några tankar om hur det ska lösas, men får fundera lite till.
Hoppas JB är snäll och kommer i natt och att jag slipper dom där mardrömmarna som har förföljt mig ett tag nu....då kommer det nog att kännas bättre.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0