Apoteket och spruckna byxor

En natt med dålig sömn igen....det är som att det gör mer ont på natten än på dagen....men jag vill att det ska sluta värka så jag kan sluta med medicinerna....eller iaf trappa ner ännu mer. 
Var till apoteketet och skulle hämta alvedon och tänkte passa på att ta ut den sista kartongen med fragmin, men det hade fortfarande inte kommit in nåt mer och när hon kollade så skulle det inte komma förrän 14 december.....hon kollade på alla närliggande apotek men det fanns ingenstans, inte ens i Örebro så nu får jag ringa ortopeden i morgon och fråga hur jag ska göra....räcker det med 30 dagar istället för 40 eller skriver han ut en annan sort. Så jäkla sjukt det har blivit på apoteken.....många gånger är medicinerna slut hos leverantören och ibland tar det flera veckor eller till och med månader innan det kommer in igen.
Lisa skjutsade mig och hon ställde sig på parkeringen utanför biblioteket så jag fick gå lite...kom på att jag skulle ta ut pengar till mamma i bankomaten så jag gick dit och när jag kommer tillbaka står hon och viker sig dubbel av skratt....mina byxor hade spruckit i baken och med svarta byxor och vita trosor så syntes det rätt bra....dessutom hade jag beklagat mig för en fläck på låret på byxorna och det var det som var så komiskt för Lisa.....att vara så irriterad på en fläck när det var en stor reva i baken....nåja det får jag bjuda på som vanligt.
Vi träffade på Lina och Charlie så dom följde med till mamma.....nog kunde man se att jag inte varit där på ett tag.....ibland undrar jag vad som är fel i huvudet på vissa....varför tror man att man kan göra hur som helst för att en människa är blind och att det inte är nån anhörig där flera gånger i veckan. Men jag kommer att se till att ta mig till mamma oftare nu även om jag inte får köra själv.
Saknar någon annan också....känns som h*n inte finns, en konstig overklig känsla som gör ont......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0