Trötthet och oro

Idag var ingen bra dag...solen sken och det var varmt, men jag hade ingen ork.... ville inte vakna...sov till och från hela dagen och klev inte ur sängen förrän klockan var närmare sju på kvällen....alldeles för många tankar som snurrar i huvudet....önskar att h*n inte hade berättat för mig vad h*n ska göra nästa helg....det är som en stor klump i magen och jag vill inte tänka på det, men gör det ändå...orkar inte ha så här ont längre....allt tar sån tid och man känner sig som nånting som kastas hit och dit och ändå händer aldrig nåt konkret....
Orolig för att h*n sover alldles för lite också....det verkar bli värre och värre med den saken...det är inte ok...h*n är inte rädd om sig och mister jag h*n så vet jag inte om jag orkar så mycket mer....Ska försöka somna i tid i kväll så kanske jag mår bättre i morgon...är fortfarande trött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0