Storå och Hytta

Var alltför trött för att orka skriva igår...ibland blir det så....inte trött så jag vill sova utan mer trött i huvudet och tappar lusten för det mesta....då är det bara att låta det vara så och må bättre en annan dag. Vaknade vid åtta i morse och hoppade in i duschen....for ner till Storå med läkarintyget och mötte chefen i dörren...en ny tid på regionhälsan och nu lovade hon att komma....pratade en stund med en dagkollega....allt var som vanligt....åkte till Hytta och tvättade bilen, det var välbehövligt och nåt jag dragit på alldeles för länge....vissa saker blir som inte gjort mer än i tanken. Sol och bad som vanligt, men idag var nog solen i starkaste laget, blev nästan yr i huvudet och eftersom Erik skulle komma efter jobbet ( Jenny och Lovisa var också vid sjön) så åkte vi hem vid fyratiden och fikade...av någon jäkla anledning så har jag svårt att vara hemma....det känns som jag kvävs här så det blir mycket åkande hit och dit....dom där fjärilarna i magen virvlade runt idag också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0