oro sömnlöshet

Trodde att jag skulle kunna somna i tid igår då jag var så jäkla trött...men inte...hatar att ligga och sno och det blir bara varmare och varmare i sängen....bara att gå upp igen och inse att den störste svikaren av alla män har övergett mig än en gång.....somnade till slut bara för att vakna efter ett par timmar och fick då ligga och sno en lång stund innan jag somnade igen....en mugg te och en tunnbrödsmacka senare var det dags att hoppa in i duschen och försöka göra det bästa av även den här dagen. Känner bara en stor jäkla oro i kroppen och det funkar inte att vara här hemma när jag är själv....for en sväng till Lindesberg och träffade en fd kollega som jag inte sett på länge....så fräsch och fin hon var....kanske för att hon inte längre behöver kämpa mot ondskan....det sista hon sa till mig var....du vet ju vad det är som gör att det är kaos och att människor mår som dom gör...ja jag vet var felet ligger men det är svårt att komma åt psykopater......
När jag inte kunde sova igår så kollade jag på en film och rätt vad det var så tjöt det i hela huset....det var brandlarmet som gick....ut i köket och kollade och stängde av det...tog två minuter så tjöt det igen och det var ingenstans det brann eller kom rök...efter tredje gången så tog jag ur batteriet.
Ska göra ett försök att sova ordentligt i natt för i morgon kommer en av dom jag älskar mest av allt....och som jag vet älskar mig av hela sitt lilla hjärta....samtidigt som det är en av de värsta helger jag vet....vill inte se nåt jag inte fixar på fb....men det styr jag inte över och kärleken blir inte mindre för det......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0