Fönstertvätt

Somnade så fort jag la huvudet på kudden igår....kanske för att jag kände mig lugn efter att ha pratat med han som betyder så mycket, han som jag berättar mer för än vad jag gör till någon annan....han som jag litar mest på av alla män...den enda man jag litar på. 
Vaknade fyra och kunde inte somna om, hann lyssna på två poddar innan John Blund kom tillbaka...sov till halv tio och gick in i duschen...hörde brandbilar som tutade och när jag klev ur duschen så kände jag en stark lukt av brandrök....det var huset mittemot som brann...min första tanke var att det kunde finnas nån kvar därinne eftersom jag sett missbrukare som är hemlösa som hållt till där, men som tur var så var ingen där.
Eftersom brandbilarna blockerade vägen för mig så kom Lisa och hämtade mig vid posten när vi skulle åka ner till mamma och tvätta fönster och byta gardiner överallt....tur att jag har mina underbara ungar som hjälper mig med mamma,vad gjorde jag annars. Det tog ändå nästan fyra timmar att bli klara...men då fikade vi också.
Åkte upp en sväng till Anette i kväll och sen till ok och tankade bilen....såklart stod han bara där....han som får mitt hjärta att slå dubbla slag och får mig helt ur balans....så galet....men känslor som man inte rår över hur mycket man än vill....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0