Födelsedag

Idag fyller hon år...mitt första barn och min första riktiga kärlek....tog med mig den som är en av mina största kärlekar idag och åkte till Storå...såklart var hennes mamma och bonuspappa med också, men dom fick åka för sig själva....ska mormor med så ska Charlie vara med mormor.....älskade unge. När vi kom dit så var den andra av mina stora kärlekar där....lilla Lovi som också står mig nära....mormors prins och lilla mini Anna....
Åkte ner till mamma då Anna skickade med mig en bit smörgåstårta till henne....älskar att mina barn är så omtänksamma och kärleksfulla....vek tvätten hos mamma och skrev en nota för handlingen på tisdag....den där ångesthandlingen då jag inte vet hur det ska gå....men hittills har jag löst det....fick känna på andras dåliga måeende idag då h*n tycker att det är en bra ide att försöka vara översittare, men jag la tillbaka det på h*n utan att behöva säga ett ord.....lägger ingen energi på människor som är dumma i huvudet. 
Kände mig inte helt ok när jag kom hem och hjärtat slog helt ojämt....försökte andas lugnt och la mig i sängen och höjde fotändan med kontrollen....låg så en stund och bara andades och det kändes bättre....men blåmärket på vänster bröst, precis som att nån har nypt mig det sitter kvar....så skumt, först ett rivmärke över hela höger vad.....sen ett rivmärke över höger knä och nu ett blåmärke på vänster bröst....och allt medan jag sover......inget av rivmärkena kan jag ha gjort eftersom jag inte kan böja benet så högt...och blåmärket gör varken ont eller ens är ömt. 
Förstår att alla andra tittar på mellon i kväll, men jag orkar inte titta på 26 skitdåliga artister så det får vara....
försöker hålla mig vaken och känna mig nära han.....han som betyder mer än han förstår.....han som är mitt hjärta....han som gör mig glad när jag är ledsen...han som vet mer om mig än många andra....han som är det finaste jag vet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0