En trevlig kväll i Linde

Vaknade strax efter sju i morse....gick upp och tog mina mediciner och kröp ner i sängen igen....lyssnade på en podd och lyckades somna om 45 minuter....in i duschen och gjorde mig redo för dagen. Hämtade Charlie på dagis kvart över tolv och så åkte vi ut till Djäkens. Så underbart skönt i solen och riktigt varmt i vattnet....om Charlie fick bestämma så skulle vi vara i vattnet hela tiden, men där är vi inte riktigt överrens...Lina,Lisa och John kom ut vid halv fyra och en stund senare var det dags för mig att åka hem och göra mig iordning för att hämta Inger i Vasselhyttan och dra vidare till Lindesberg. Träffade resten av kollegorna där och vi gick till Lasse Majas för att tacka av Maria som har gått i pension....en riktigt trevlig kväll med god mat och många skratt....ännu ett stort steg i rätt riktning....det är precis vad jag behöver för att inte falla....jag vill bara gå framåt men förstår ju ändå att det inte får gå för fort....ett steg i taget och leva i nuet....ska försöka så gott jag kan att fortsätta så, så blir det nog bra till slut. Kan ändå inte sluta att oroa mig för han....känns som att han inte är rädd om sig och det skrämmer mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0