bakslag igen

Såklart kom ett bakslag idag....hade ingen ork alls...det gör mig så ledsen och förvivlad för jag vill ju så mycket.Vill kunna göra saker med barnbarnen utan att det tar slut på min ork i flera dagar. Kunde väl aldrig tro att det skulle drabba mig...utmattningsdepression....inte jag som alltid varit så stark....men jag kanske var stark lite för länge.
Kom inte ur sängen förrän på eftermiddagen och in i duschen....bäddade rent i sängen också....det var väl det jag fick gjort idag....hade kläder på mig ca tre timmar sen åkte pyjamasen på igen....men i morgon är en ny dag, förhoppningsvis en bättre dag. Ska försöka ta mig ner och träna och så är det ju den där jäkla handlingen igen....det är fan att det är så långt till parkeringen och ofta tungt att bära, men som alltid så kommer jag att fixa det....vad har jag för val....
Ville fråga idag hur det hade gått igår, men så kom den där rädslan över mig....rädslan att fråga för mycket....så det fick vara...är så rädd att mista han så jag nästan stöter bort han istället....så dumt och ologiskt....men självförtroendet är som det är och då blir det fel fast jag vill nåt helt annat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0