ännu en underbar dag

Sovit som en klubbad i natt...hoppade in i duschen och gjorde mig klar för att åka till Oscaria och köpa nya tofflor till mamma...hennes är förskräckliga....till ica och handla det som skulle handlas till mamma men såklart glömde jag både blommor och kort....parkerade på Laxbrogatan och gick över Malmtorget tillbaka till ica och så samma väg tillbaka igen....såg han där....den finaste....den underbaraste människan i mitt liv....stannade upp och bara såg på han....den finaste....för alltid den finaste....åkte ner till mamma där vi möttes allihop....Jeppe, Alma, Emil, Anna, Magnus, Tovali, Älva,Lisa, Rikard,John, Lina,Lucas och Charlie....bara Erik med familj och Tobias med familj som fattades...men ibland är det så...vi kan inte träffas allihop....men så roligt och högt i tak när vi träffas....sån galen humor och sån kärlek....jag älskar verkligen våra träffar......så skönt att äntligen kunna sitta på bron och njuta av fina varma kvällar nu...oavsett om det är med en alkoholfri öl eller ett glas med alkoholhaltig dryck......det är bara någon som saknas...någon jag ville ha ha här ...han som stulit mitt hjärta och som har det kvar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0