Älskade Lovi

Sov riktigt bra i natt för en gångs skull....kanske lite för länge då jag vaknade alldeles för tidigt och lyckades somna om. Duschade och gjorde mig klar och åkte ner till mamma med mjölk,fil och nyponsoppa...allt för att slippa bära så tungt vid tisdagshandlingen...måste dela upp det lite...Jenny och Victoria kom med Lovi som ska sova hos mig i natt då alla är på crusingen...fy fan vad jag hatar den där jäkla crusingen....den ger mig bara ångest och ont i magen...men det är bara att gilla läget, bita ihop och låtsas som ingenting....
Lovi och jag åkte till Laxtjärn och hon badadae...iaf fötterna....tog en sväng med bilen till Ramsberg där det alltid brukar finnas älgar, men såklart inte idag....vi såg ett rådjur iaf....alltid nåt.  Lekte en stund i lekparken på byn innan det var dags att åka hem och få den lilla damen i säng....så mysigt att ha henne nära....jag sover alltid så bra när nån av de små ligger och sparkar på mig....har saknat det sen barnen växte upp....så mysigt att ha en annan människa så nära och lyssna på andetagen som ger ett sånt lugn.....
Önskar bara att jag kunde finna lugnet hos den där andra också.....men en sån här kväll ger han mig bara ångest....jag vill ju att han ska göra det han tycker är roligt så det är inte det....det är mer ångesten sen förra året som spökar....måste skärpa mig med det.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0