Trött på influensan

Den här jäkla influensan tar knäcken på mig.....sover oroligt med mardrömmar och vaknar och kan inte andas ordentligt. Tappat rösten har jag också....men det kanske bara är skönt för omgivningen....mindre bra när man ska svara i telefonen...det var så jag upptäckte det för det är ju inte precis att man går runt här och pratar med sig själv....fullt så illa är det inte än.
Var tvungen att åka till apoteket åt mamma idag och till ica och handla....det var ju också en upplevelse när man ska försöka få fram vad hon ska ha från apoteket, men det gick även om det mest var ett kraxande som en kråka så förstod hon vad jag sa. Var inte kvar så länge hos mamma då det är nog jobbigt att prata så hon hör när man har normal röst och att då behöva sitta och anstränga sig blev för jobbigt....men hon förstod det.
Fick hit ett litet lyckopiller i natt då dagis är stängt i morgon....försöker få henne att förstå att hockey är roligt och att Leksand är laget hon ska hålla på....det gick väl sådär, men vi har tid på oss....att Leksand förlorade tredje matchen på raken mot Timrå var väl inte så jättebra när man ska få nån att bli hockeyinresserad......
Nu vill jag bara att den här jäkla influensan går över....jag vill inte vara sjuk och bli helt liknöjd över allting....finns ingenting som känns att det betyder nåt.....vill bara sova och gömma mig....jag vill bli friskt, bli glad och positiv igen och leva....inte bara existera.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0