orolig sömn

Sover så jäkla oroligt...är så trött på kvällen och inga problem med att somna, men så vaknar jag efter några timmar och är klarvaken.....konstiga jäkla drömmar som bara gör mig förvirrad. Sov efter all orosömn till tio idag och gick upp och duschade....åkte till biblioteket och lånade nya talböcker till mamma och sen till apoteket som fortfarande inte fått hem ögondropparna som varit restnoterade sen november.....köpte iaf en ask omeprazol för smärtan i magen....åkte ner till mamma med böckerna och hade tänkt att jag inte skulle stanna där så länge som jag brukar....men när jag ser min mammas glädje över att jag är där så stannar jag....såklart!  Vad är mer viktigt än att min mamma har det bra, passade på att stryka det jag tvättat åt henne tidigare....det funkar om jag sitter när jag stryker....sen tittade vi på lite släktforskning och det är konstigt nog många som är födda hundra år tidigare än oss andra....alla vi syskon har en släkting som är född samma år hundra år tidigare än dom....den jag är född samma årtal hundra år senare är mormors bror Jan Fredrik, lite kul att veta :) På min pappas sida är det lite svårare att hitta släktingar bakåt i tiden då min farfar var ett hittebarn och ingen vet  nåt om hans bakgrund och på min farmors sida  så vet jag bara att hon kom från Bredsjö och hennes mamma hette Sofia Boström...kanske jag skulle kunna hitta mer om inte det var för att min pappa var en sladdis med fem äldre systrar så dom kusiner jag har på min pappas sida är lika gamla som han typ.
Har fortfarande inte hört nåt från FK.....nu är det den här månaden kvar att få ett besked....elller jag ska på ett besök hos regionhälsans läkare  tillsammans med min chef den 7/3 och den 5/3 går min sjukskrivning ut....hur har dom tänkt där....vem ska jag vända mig till....inte lätt att vet i den här djungeln av  besked hit och dit...men jag tar en dag i taget precis som jag alltid gjort och hoppas på att allt löser sig.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0