en lugn dag

Tredje natten jag försöker lyssna på samma podd och kommer typ 5-10 minuter in i den och så somnar jag.....irriterande för jag känner mig inte alls så trött så att jag skulle somna så snabbt, men så fel jag har varenda kväll.....nästan lite så jag längtar tillbaka till den tiden jag låg och snodde halva natten i sängen för att jag inte var trött och kunde sova....men det är väl övergående....får jag bara den tid som behövs och när jag förstår att att sömn är en viktig del av att må bra igen....drömmer så jäkla konstiga drömmar igen....drömde om den finaste i natt, men en konstig dröm där han hade skägg....ett riktigt stort svart skägg....undrar vad det betyder.....
Idag har det inte varit nån bra dag...kom inte ur pyjamasen på hela dagen, men det spelar ingen roll när jag ändå inte har några måsten. Men i morgon skulle jag behöva ta tag i städning och renbäddning innan det är dags att handla åt mamma och åka ner till henne och hjälpa henne med det som behövs.....jag gör det jag hinner och orkar....sen finns det fler dagar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0