Drömmar och DHW

Jäkla konstiga drömmar hela tiden....en blandning av det som varit och som bara är dröm....flera nätter har jag drömt om Anette....inte Anette som hon var när hon dog, utan en Anette som på den tiden vi var systrarna P på tigerjakt....ja det finns en bok som heter så som Anette fick som 8-9 åring och som hon tyckte var vi.....så mycket roligt som vi har haft tillsammans, så många dråpliga historier som jag inte har nån att dela med...det är det som jag saknar, det som gör så innihelvete ont och den smärtan kommer aldrig att bli mindre.
Vaknade tidigt och gick upp och kolla vasaloppet en stund....men det blev för tråkigt för min rastlösa själ, så jag övergick till min Desperate housewives box säsong tre som jag hittade i hyllan igår....den som jag totalt glömt bort. Jag har ju ettan och tvåan, men att jag hade trean hade jag glömt....blev en hel dag på Wistweria Lane......över 8 timmar och då har jag ändå två dvd kvar....dom tar ca 4 timmar så kanske jag kan ta dom i morgon, men först måste jag ringa vc då sjukskrivningen går ut i morgon, men det gör mig så förvirrad då jag ska till företagsläkaren på onsdag....hade jag fått välja så hade jag fått varit frisk och inte mött den där jäkla väggen som gjorde så ont att dundra in i.....men det går framåt även om jag blir trött så mycket fortare än....och ljudkänslig....men det som känns viktigast just nu är att få till en operation så jag kan gå så långt jag vill och leka med barnbarnen.....allt annat är oväsentligt just nu.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0