trött och grinig

Kan ju inte direkt säga att jag mår bättre idag....trött och grinig....tårar som kommer utan att jag egentligen vet varför...försöker få nånting gjort iaf, men det enda som hände är att jag fått i lite färg i håret och bäddat rent i sängarna....alltid något. Dammsugaren låter jag stå framme efter att jag dammsugit sängen för då kanske jag kan förmå mig till att dammsuga i morgon...Jag ringde enhetschefen på Treskillingen och hon förstod min frustration och dom höll på att utreda vad som gått fel...en avikelse är skriven och skickad till MASEN. Så nu kan jag inte göra mer än att skriva klagomålsrapporter när det händer saker som inte är ok....och det gör det ju hela tiden. Men om ingen påpekar det så har ju inte chefen heller nåt att visa för politikerna och då kan det aldrig bli bättre.....
Handlingstisdag i morgon och jag har redan ångest över det....i morgon är det fan bara tunga saker hon ska ha. Det kanske inte är så tungt för andra men för mig väger saker tre gånger så mycket....för varje kg så tycker mina knän att det är tre kilo och det gör att dom kan bara vika sig rätt vad det är...en liten sten jag kliver på eller nån liten kant och så är det platt fall....nu försöker jag ju vara försiktig, men ibland funkar det inte ändå....men som vanligt får jag hitta nån lösning...det finns ju inget annat.
Fotbollen tog ju en del av min tid idag också och det gick ju bra....1-0 till Sverige efter straff...huvva så spännande det var. Ska ju kolla blodtrycket på onsdag igen så jag kanske får hålla mig borta från såna saker...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0