Ska dom ta över

Pratade med den finaste på messenger igår...kanske mest för att förvissa mig om att han inte sett nåt på videochatten....det var som en enda stor ångest igår....kanske inte ens för att jag var naken och kom åt nåt jäkla skit utan mer för att han skulle tro att jag var helt galen...vem ligger och videochattar naken liksom....nu har jag två val...endera sluta att använda I-pad och I-phone i sängen eller ta på mig en pyjamas......känns som lite mycket med en pyjamas i den här värmen så det får bli det andra....får vänta tills höst och kalla nätter med att att använda I-pad och I-phone i sängen....får lyssna på hans råd och bara använda böcker i sängen.....
Var ner till mamma idag och passade på att ta med några liter mjölk och fil sådet inte blir så tungt att bära på tisdag....det är min nya strategi....att dela upp handlingen då jag ändå måste åka ner till henne två gånger i veckan
Åkte en sväng till Djäkens för att se om det var några som badar där ändå trots att det inte är ok...och ja det var det....hur många som helst, men inte en enda Svensk.....ja då kan dom fortsätta att skita ner våra vatten...det fenomenet har ju aldrig funnits på våran badplats tidigare, men i andra länder är det inget nytt.....jävla äckel....har dom tillfört vårt land med något bra och positivt....nej jag kan inte se det....när andra invandrat i vårt land, som finnar, tyskar, människor från balkan så har det inte funnits detta problem....dom har jobbat, anpassat sig i landet och varit en tillgång....men dom här jävla Araberna har inte tillfört ett skit mer än att dom förstört så mycket dom kan och kostat oss vår välfärd......till och med små ungar i tre fyra årsålder står och är uppkäftiga....dom ska tydligen göra som dom vill utan att någon vuxen säger till dom......
Just nu bryr jag mig inte om idioterna runt mig för det orkar jag inte....de enda jag bryr mig om är dom jag älskar...och just nu känner jag bara en oro för han,han som är i mitt hjärta....hur orkar han......ett sånt arbetsschema är inte ok....vill bara krama han och hålla han nära....trotsa min egen rädsla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0