Orkar inte den här värken

Sömnen orolig som vanligt och konstiga drömmar....men vaknade före tio och gick upp och gjorde mig redo för dagen....till banken och sen till torget för att köpa jordgubbar....i morgon kommer ju några av mina ungar med familjer och äter midsommarlunch innan Malmtorget...en tradition vi haft i många år....kanske jag kan följa med dom till Malmtorget...om jag kan hitta en parkering någotsånär nära....annars får jag bara helt enkelt strunta i det och vara hemma....bara att acceptera att så är det....även om det gör mig ledsen och frustrerad....bara att bita ihop och inte visa det.....Är så innihelvete trött på att bara vänta på operationen....att bara sitta här hemma och inte kunna göra det jag vill....bara att städa tar flera dagar...jag tar mig inte ner i tvättstugan längre....vilket jävla skitliv och ändå går det att ändra på....en operation och jag får livet tillbaka.....men jag kan bara vänta.....undrar varför det är köer till sjukvården....jag vet varför egentligen....men vad spelar det för roll, jag får ingen operation fortare för det.
Jag har det som behövs när jag inte längre orkar eller vill....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0