Lindesberg

Vaknade av att det pratade utanför sovrumsfönstret och blev irriterad över att det var folk ute så tidigt ....men det var inte tidigt! Klockan var halv elva och jag fick en jäkla fart ur sängen. Så kan det gå när inte sömnen vill infinna sig på natten....in i duschen och en tallrik jordgubbar med rysk yoghurt sen var jag redo att möta dagen....kände den där ångesten att vara här så jag åkte lite planlöst omkring och funderade på vad jag skulle hitta på....sjön var utesluten då det blåste alldeles för mycket....Loftet är jag inte riktigt redo för än....så jag ringde mitt lilla lyckopiller och så åkte hon och jag till Lindesberg, till plantmarknaden och fikade där....synd bara att dom tagit bort alla djur utom kaninerna som var alldeles för slöa i värmen...vi åkte istället till Erik,Jenny och Lovisa och umgicks med dom....Erik busade med dom så dom var alldeles svettiga och röda i ansiktet, men kul hade dom. Vi avslutade dagen med ett besök på Enellys....första gången jag var där men det kommer att bli fler gånger för där finns den godaste hamburgaren jag någonsin ätit.....
Trött som attan är jag trots sovmorgonen....blir så jäkla orolig för den där som inte verkar sova ett dugg numer....det är inte alls ok. Han måste vara mer rädd om sig.....men jag vill inte tjata....han vet ändå vad jag tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0