Känslomässig berg och dalbana

Är så jävla trött på den här känslomässiga berg och dalbanan...igår kändes det för första gången på länge som att jag var riktigt glad...fick ett bra och positivt sms och besök av Ankie och hennes barnbarn....handlade åt mamma och det gick bra det också....men så kommer den där jävla sparken i ryggen igen....måste sluta vara på fb....eller ta bort någon som vän så jag slipper se det som gör ont.....kanske att jag överreagerar men jag kan inte hjälpa det....känslor rår man inte över hur gärna man än vill.
Var till en vän idag, vi träffas inte så ofta men alltid lika trevligt när vi väl gör det....mycket skratt och surr....som jag såväl behövde....att få bara vara, glömma alla måsten och få bort alla dumma tankar....men så kom det tillbaka nu i kväll...kanske inte kändes lika ont men gårdagen kom tillbaka....önskar att jag kunde flytta härifrån.....bara få glömma allt och vara glad och lycklig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0