jäkla värk

Vaknade flera gånger i natt av värk...vet ärligt talat inte om jag orkar ha så ont så mycket längre.....vaknade halv åtta och gick upp och tog medicinen....la mig en stund till för att den skulle hinna verka....efter dusch och en mugg te så åkte jag ner till vc för att kolla blodtrycket....ännu en liten förbättring, men jag hade missuppfattat att jag skulle ta två av en sort och har bara tagit en....men så får jag rätta till det nu och hoppas att det fortsätter gå åt rätt håll....Naproxen som jag fick låta bli att ta då läkaren sa att den kunde höja blodtrycket, den måste jag ta igen....har inte haft så ont på länge och är så begränsad i vad jag kan göra....får hela tiden välja mellan pest och kolera. Var till apoteket och hämtade ut mediciner till mamma som håller på att ta slut....blir så ledsen och frustrerad när jag märker hur hon glömmer mer och mer.....min starka mamma som alltid funnits där....jag går sönder när jag ser hur hon förändras......är ändå tacksam för varje dag jag får med henne....vet ju att det är en gåva att få så här många år med mamma...är ju inte att ta för givet och inte alla förunnat. 
Åkte till ica och gjorde ett tappert försök att handla i kväll.....kände hur tårarna var nära  när jag skulle ta mig tillbaka till bilen...kan ju bara hoppas att det blir bättre nu när jag får ta naproxen igen... orkar fan inte vara så begränsad i allt.....då kan jag lika bra skita i att leva för det är inget liv....det är bara att existera.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0