Film

Vaknade klockan tre i natt och fick sno en stund innan jag somnade om....vaknade halv nio men var alltför trött för att orka kliva ur sängen....lyssnade på ett par poddaroch sov små stunder...den här förlamande tröttheten som kommer så fort jag är ur balans....kanske kroppens sätt att tala om att nu är det dags att vila igen. Är kanske fortfarande alldeles för dålig att lyssna, så det måste jag bli bättre på men ibland blir man nersparkad så fort så man inte hinner med....
Blev inte så mycket gjort idag som jag borde ha gjort, men det finns ju kvar. I morgon är det handling åt mamma igen. Känns som att tisdagarna kommer fortare än dom andra dagarna....
Kollade på en film i kväll Vid din sida..så fin och så sorglig....precis en sån film man behöver när tårarna bara rinner iaf...det där var ironi för vad jag behöver är en film att skratta åt, men kom inte på nån idag så det får bli en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0