EKO

Så trött som jag var igår var det längesen jag var....ögonen ville bara åka ihop och sova, men jag kände att jag måste vänta så jag inte riskerade att vakna mitt i natten och få ännu en natt med snoande och snurrande i sängen. Var tydligen ingen risk med det och somnade som en klubbad....vaknade strax före tio men var alldeles för slö och lat för att kliva ur sängen, så jag låg kvar och läste boken om Marie Fredriksson....då ringde Erik och frågade om jag ville följa med till Västerås och EKO....så då blev det en jäkla fart in i duschen och till Lindesberg. EKO är en helt fantastisk affär som har precis allt...märkesvaror till bra priser....efter att ha varit där ett par timmar så åkte vi till MAX och åt hamburgare innan vi fortsatte hemåt. En underbar dag med några av dom jag älskar mest. 
Blir lite låg av vädret som är nu...är inne i ett skov och då känner jag av vädret mer än annars....det enda jag vill just nu är att blodtrycket ska vara så bra det kan på onsdag så operationen kan bli snart....orkar fan inte vänta mer. Dom här jäkla skoven som bara sänker mig mer och mer och som gör att livet sätts på paus gör mig galen....jag vill leva nu....jag försöker verkligen leva i nuet, men när jag blir så begränsad så känns det som att livet snart gör detsamma.....en dag i taget....det var det jag lärde mig när söstra mi försvann.....och efter att ha mist så många vänner så oväntat så har jag förstått att det är så man ska leva....i morgon spelar ingen roll och igår har passerat....det är nuet som är viktigt...och kärleken....kärleken till dom som är nära......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0