Ångest

Vaknade med ångest i morse....vet inte varför...eller det vet jag nog....känslan av att en fin vän ska gå till sista vilan idag och jag känner att jag kan inte vara med....det river upp för många känslor och jag är för svag just nu....kanske för att mamma envisas med att jag ska titta på korten i hennes äldsta album och att hon hela tiden säger att jag ska fråga om sånt jag undrar om i hennes liv....för att hon och moster ångrar att dom inte frågade mormor när hon levde....men det gör bara att jag får ångest över att mista henne....ändå förstår jag vad hon menar och att det är viktigt så jag försöker......
Lät dagen bli som den blev och kom inte in i duschen förrän på em...kanske för att en vän ringde och vi pratade länge...men det gjorde att dagen kändes lättare...fint med underbara vänner. 
Hade tänkt att åka till Loftet idag....men så kom den över mig igen...den där rädslan...fan att jag ska känna så.
Mötte ändå någon fin...den finaste när jag var på väg till ica.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0