Två jag kommer att sakna

Hur fan kan man må så pissdåligt och inte ha en aning om varför....smärtan jag har är ju inget nytt så den har jag accepterat och vant mig vid.....jag vet ju att det kommer att bli bra en dag.....är det allt skit i huset som gör det utan att jag vet det, eller är det ångest över nåt annat. Jag vet bara att jag inte vill vakna på morgonen och när jag gör det ändå så vill jag inte kliva ur sängen....Ligger kvar och lyssnar på poddar hur länge som helst men måste ju ändå kliva ur sängen till slut. In i duschen och försöka få styr på resten av dagen...men det går sådär. Fick ett brev från ortopeden att dom fått en remiss från vc och att det skulle komma en kallelse inom tre månader....det känns som att jag är på ruta ett igen....jag skulle ju fixa blodtrycket och så skulle jag få en ny tid....inte att det skulle börja från början igen....men jag får väl göra som vanligt....vara tålmodig och vänta...
I morgon åker mitt lilla lyckopiller till Finland.....lilla hjärtat ska du vara så långt borta från mig....sen åker han...den finaste på lördag....två som jag kommer att sakna och längta efter så hjärtat går sönder.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0