Sömnproblem igen

Blir galen på dessa nätter....försöker att hålla mig vaken så länge som möjligt för att kunna sova hela natten, men det spelar ingen roll....efter två tre timmar är jag vaken igen och bara ligger och lyssnar efter ljud....åh vad jag önskar att inte äckelgubben och hans kärring och ungar hade flyttat in här.....stopp i avloppet i köket har jag också, men förmår mig inte att ringa till Trille....såg att han var utanför här idag då slamsugningsbilen var här för tredje gången...det är nåt som är galet i gamla badhuset....luktade fan gjorde det iaf och tog en jäkla tid....Estländarna kom tillbaka idag så nu ska det väl sättas igång med att renoveras några lägenheter igen....finns nog inte en lägenhet här och på Laxbrogården som inte behöver renoveras...men till vilken nytta när det snart förstörs igen. Handlade åt mamma idag och tack och lov så var det inte så tungt då vi tog allt sånt förra veckan när piff och puff var med.....men nog tungt iaf att bära till bilen. Kaos som vanligt på treskillingen....tror fan det bara är personal från andra länder som jobbar där i sommar....vilken kvalite på vården...det är fan ett hån mot ordinarie personal som får slita dubbelt....det mamma berättar gör mig vansinnig, men jag får ta det lugnt för hennes skull....annars hade jag fan rivit stället.
Åkte till Björken för ett kvällsdopp...men tidigare idag....finns en anledning till det......ska hålla mig vaken till 2-3 i natt så kanske jag kan få sova till nio....det känns helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0