När hjärtat säger till

Sova ...poddar...sova... poddar...ja så ser mina nätter ut och halva dagen för att jag är så vansinnigt trött när jag inte sover ordentligt. Hatar det här jävla huset och då menar jag det verkligen....hade det inte varit för mina underbara grannar från Kosovo så hade jag bara dragit härifrån...vart vet jag inte och det hade inte spelat nån roll bara jag kom härifrån. Åkte en tur till Nyberget idag igen, jäklar vad det regnade där.....vet inte varför jag dras dit....kanske för att jag låtsas att pappa bor där fortfarande.....lever i en ständig förnekelse....var till Lådan och träffade en fin vän....en som en gång i tiden var mer än en vän....nån som alltid finns i mitt hjärta, men nu bara som just en fin vän....det känns bra att kunna känna så....kom hem till ett hus i kaos som vanligt...ungarna däruppe hade hällt ut mjölk i trapphuset och på trappen utanför...grannen från Kosovo hade tagit bilder på det innan han städat upp det. Drack en mugg kaffe med mina grannar ute....det är så synd att dom inte kan prata svenska...lite kan dom men dottern på 11 år är jätteduktig så hon översätter...åkte till Björken för ett kvällsdopp som vanligt men försökte tajma in det lite bättre än igår....det lyckades nästan....försöker verkligen stänga av....men lyckas inte så bra.....
Bara att acceptera att kärleken är inte bara att stänga av....När hjärtat säger till får huvudet säga vad det vill...som i Tsatsiki morsan och polisen...precis så är det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0