Lyckopillret åker till Finland

Kom upp lite tidigare idag...skulle ju hinna prata med mitt lilla lyckopiller på video-chatten...vi provade nog allt som fanns...var kaniner, får figurer med stora ögon och jag vet inte vad....så mysigt med mitt älskade hjärta. Hon är nog min allra största kärlek...det finns nog ingen som kan konkurrera med henne....utan henne vore jag ingenting.Men idag åker hon till Finland med sin pappa och hans familj så nu ser jag inte henne på en vecka.
Åkte till loftet idag....andra gången jag gör det själv i år....tvekade ett par gånger och åkte förbi, men fick modet och åkte dit....så lugnt och skönt att sitta där bland alla gubbar....tänkte åka till Djäkens i kväll men där var det bara svart så jag åkte hem igen....blev ju biten av nåt i Björken igår på armen,axeln,magen och ena bröstet så det kändes inte ok att åka dit även om jag tycker att det är det bästa badstället.
Hörde ett jäkla liv här utanför och gick ut i köket....där är tre invandrarungar som står och hoppar på mina stolar på trappen.....fick iväg dom med en jävla fart....är så jävla trött på dessa ungar och deras idioter till föräldrar som låter dom göra som dom vill.
 Har en klump i magen inför morgondagen....men såklart jag är glad för hans skull...han är värd det och så mycket mer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0