fotboll

Fick ett par meddelanden på messenger i natt....vem är så jävla korkad så h*n skickar på messenger mitt i natten....skulle inte tro att jag läser det....så du kan grina hur mycket du vill....jag tycker bara du är patetisk....
Fick ett sånt hugg i magen när jag vaknade och det första jag gör är att kolla fb....borde inte bry mig....skulle stänga av allt...men det går inte....har försökt så länge nu så jag ger upp....kan bara hoppas på att känslorna kan gå över i nåt annat om jag låter bli att tänka på det....åkte ner till mamma för att kolla fotbollen med henne. Jag vet ju att hon är sportintresserad men när hon är själv så har hon en tendens att bara ligga och sova....nu gick det ju inte så bra för Sverige, men dom har varit superduktiga och gett oss många fina stunder vid tv:n.....
Maten idag....en macka och ett ägg och en mugg te i morse......två babybellostar till lunch och lite kyckling till middag....som jag verkligen kämpat med att få ner....nu vet jag att jag måste så det går....men jag hade lika gärna kunnat äta papper för det har nog smakat lika bra....kände tidigare idag det där suget efter att bara vräka i mig godis....det är därför jag aldrig har sånt hemma för då vet jag att det övergår i hetsätning och det är ännu värre för då kommer ångesten och bulimin....då jag äter en massa onyttigt och spyr upp det....när jag höll mig strikt till lchf så fungerade allt riktigt bra, men efter att Anette gick bort så hittar jag inte riktigt motivationen längre att hålla mig till det.....vet inte varför men kanske för att jag känner att varför ska jag leva och må bra när hon är borta....saknaden gör så jävla ont.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0